2013.03.02


På morgon rundan,
Känner luften, tar ett andetag och lungorna sprängs.
In med ny luft och allt känns bara så nytt, fräscht..
Ja.. välkommen våren! Tack för att du gör mig sådär härligt knäpp,
berusad på livet.
 
Jag pratar och skriver strunt,
kan inte släppa tanken på att jag hatar mannen i boken Fifty shades of grey.
Tanken på honom får mig att känna obehag men ändå kan jag inte sluta läsa, eller är
det kvinnan i boken som får mig att känna detta obehag? Jag vet inte.. Länge leve tantsnusket!
 
Mycket tankar och kan dilla på här hur länge som helst om det inte var så att jag panik städar
för att det väntas besök.. men det blir inte så mycket gjort då jag mest dansar omkring för att
musiken i mina öron är så grym.. Ja här idag möter jag våren med Bruno Mars!
 
 
 
''..Never had much faith in love or miracles
Never wanna put my heart on the line.
But swimming in your world is something spiritual
I'm born again every time you spend the night

Cause your sex takes me to paradise
Yeah your sex takes me to paradise
And it shows,
Cause you make feel like, I've been locked out of heaven
For too long, for too long
Can't I just stay here, spend the rest of my days here..    ''
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0