2013.12.04

 
Något i min kropp växer,
jag är rädd, jag är liten, att leva i ovisshet.
 
Jag är rädd för att be om din hand, att be dig sitta hos mig för en stund.
 
Jag kan bara gå här dag ut och dag in i väntan på något, att skratta eller gråta
vad är det värt när något i kroppen växer och jag vet inte vad, inte än.
 
Att faktiskt samtidigt vara glad och njuta av dagarna, men jag är rädd för att be om din hand.
 
 
 
In the arms of another
Who doesn't mean anything to you,
There's nothing much to discover.
Does he shake?
Does he shiver as he sidles up to you,
Like I did in my time?
 
In the arms of another,
Who doesn't mean anything to you.
Do you lose yourself and wonder?
If I could, I would hover
While he's making love to you.
Make it rain, as I cry.
 
Want you so bad I can taste it,
But you're nowhere to be found.
I'll take a drug to replace it,
To put me in the ground.
 
Placebo - Exit wounds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0